Sunday, 27 January 2013

B.O.R.O.I



Benda macam ni pun nak jadi isu. Standard la lelaki boroi. haha! Aku selaku presiden LB1M (Lelaki Boroi 1 Malaysia) dengan ini ingin menegakkan benang yang basah dan mempertahankan rupa fizikal kami daripada diusap-usap oleh housemate-2 sendiri mahupun housemate rumah sebelah. Kami mempunyai variasi alasan untuk terus menjadi buncet ! antaranya:

Alasan kenapa kami ingin buncet:

1# Senang hati.

Kalau sungguh pun buncet, biarlah.. asalkan hati senang ( alasan premium orang-2 buncet)

2# ingin merasai penderitaan wanita yang mengandung

Nampak tak betapa penyanyangnya dan caringnya kami ? tu la malas aku nak expose lebih-2, nanti riak pulak, haha! cuma berbeza sedikit la caranya, wanita mengandung 9 bulan je, kami sepanjang hayat. Nampak tak betapa tinggi nya nilai kasih sayang seorang lelaki ? mana ada wanita sanggup mengandung sepanjang hayat. Tetapi lelaki sanggup ! malah gembira lagi pulak.. cayalah orang lelaki . hahhaa

3# lambang seksinya seorang lelaki

penyataan ini dikuatkan lagi dengan bukti-bukti dibawah:


Telah berkata montfahmy yang diriwayatkan oleh ayah pin yang bermaksud:

" Maka barang siapa yang mempunyai perut yang besar, berbangga la dia, kerana itu lah lambang seksi seorang lelaki"

montfahmy ditanya pula oleh seorang badwi

"Maka bagaimana pula seorang yang mengandung syeikh?"

monfahmy menjawab "adapun di dalamnya manusia berkaki dua"

(Hadis riwayat ayah pin dan Cikgu Kahar)
yang tak nampak tu ce click



tu sebab la orang yang buncet-2 ni dapat bini lawa-2..aku dah tuit akak siti nurhaliza, dia pun kata benda yang sama.

p/s: aku mewakili LB1M menegaskan bahawa #buncet is a pride .


2 comments:

Are-Tulk said...

hahahaha..... ado2 jo ekau ni... hahahaha...

Mont Fahmy said...

haha,,thanks singgah amir :)

Post a Comment