Wednesday, 11 January 2012

INFINITY DOWNLINE

Kali ini aku nak respond tentang INFINITY DOWNLINE. Menata ini sebenarnya tempat orang-2 buat duit. Sebenarnya banyak lagi skim-2 cepat kaya-raya tapi ini yang paling feymes sekarang. Menata ini adalah perniagaan piramid, nama pun dah INFINITY DOWNLINE .. maknanya setiap kepala yang join nate ni perlu cari ahli baru untuk mendapat bahagian tersendiri ..
Duit macam kat Bank
hok gambar cam gini yang memukau orang-2 untuk join. . .cuba fikir sejenak ..orang gila je simpan duit dalam rumah .. ni semua untuk promote bisnes yang ntah apa-2 .. TENGOK--------->

Anda yang atas sekali. . .kalau tak jumpa downline anda .. apa yang terjadi??
No Money~~
heyy guys wake up!!
only with RM100 U CAN GET RM1000 WITHIN 4 DAYS??
GILA APA??



*kalau boleh buat duit macam ni . .
suruh PM invest, paling sakai
RM 1,000,000 dalam masa 4 hari
RM 10,000,000...then Dato' Najib
tak perlu susah-2 pikir masalah negara
buat bisnes ni jaga cucu kat rumah


Think guys . .!

1 comments:

mechyuitm said...

xnak la...x brani dohh bnda2 duit cmni....
+ pula,sistem pyramid,msti firaun yg prkenalkan...
coz tu la dia kaya...hahahaha

Post a Comment